Jag följer med dig hem ikväll för jag vill inte vara själv

Idiot. Är ensam hemma, kollar på skräckfilm. Jag kollar inte ens på skräckfilm mitt på dagen när jag är med massor av folk? Nu ligger jag i sängen för rädd för att sova, för trött för att vara vaken. Kan inte ringa någon och prata med för alla sover, så life är inte så good just nu. Tog iallafall en god vänns råd och åt massor av b&j, mådde bra ett tag. Sämre sen. Jag känner hur ni alla bryr mig om mina otroligt stora och växande problem. Så jag avslutar här./m.
note to self: kolla aldrig någonsin igen på en skräckfilm.

Kommentarer
Postat av: Cecilia Bergman

wow vad snygg!

2011-10-23 @ 14:11:42
URL: http://withcecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0