Nowone is the one you have in your dreams

Är tvungen att blogga ifrån mobilen igen för Antingen är det nått fel på min data elr så är det bara den Här bloggen.. Aja sitter just nu med Aramis bredvid mig hemma hos mig. Vi slutade halv två idag så då åkte vi direkt till mig och gjorde lite pannkakor. Mysigt! Dagens klädsel känns inte så viktig att visa man ser lite av den i förra inlägget så känns lite onödigt att lägga upp en helbild. Hade iaf: jacka; jofama by kenza transparent blus; primmark ock till det körde jag på svarta byxor! Tar en bild nu istället på inköpen jag fick med mig hem igår! Så förlåt för den dåliga bilden utan dator! Puss Julia Poncho med polokrage- hm199 kr orange stickad poncho- hm 149 kr och skinnkjol (som nog ska tillbaka) - hm 249 kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0