Allt går inte som planerat

Åhh, skulle ladda över lite bilder från dages klädsel och så men min mobil har nått problem den.. Så funkar ickee. Iallafall. Skolan idag var väldigt bra för min del, eftersom jag skulle till tandläkarn direkt på morgonen så kom jag tillbaks till skolan när vi bara hade tre korta lektioner kvar.Inklusive lunch såklart hehe. Har förresten börjat hata tandläkare idag. Aj. Annars så åkte jag diretk hem från skolan och legat framför en av mina bästavänner, nämligen tv:n. Juste hade fått en fråga om vem jag skulle gå mer på balen och det har jag faktiskt ingen aning om, om jag ens ska gå med någon haha! Allt är oklart än. Har lite planer inför imorgon annars som ser väldigt bra ut! Hinner nog inte blogga något mer imorgon så ha en riktigt bra friiidaynight. puss j

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0