Boy i got it where i want it now

Idag har varit bästa och sämsta dagen på länge. Vaknade upp med sjukaste huvudverken och vägrade att ta mig till skolan. Så pappa sjukanmälde mig, så låg kvar i sängen tills x antal ipren börjat värka. Sen har jag tagit dagen som den kom. Kollat på film, pluggat lite engelska till provet imorgon och läst en bok, som jag tycker stämer för mycket in på mig så att jag nästan tycker de är obehagligt. Dock är den mycket bra. Vid halv två tog jag bussen in till Gränby för att träffa Vickan. Hon är mitt absolut bästa och mår så bra av att vara med henne! Hittade en bh och hon köpte ett par springskor. Imorgon så är ett besök på kraftkällan inbokat iallafall, får se om jag får sällskap av viktoria eller någon av pojkarna i klassen. Återstår att se. Nu: Städa rummet, bädda nytt i sängen & sedan plugga åh va kul.. love love love miccis! :D



Kommentarer
Postat av: Rebecka

var är bh ifrån och finns den i andra färger?

2012-02-01 @ 16:38:36
Postat av: Rebecka

vart är bhn ifrån och finns den i andra färger?

2012-02-02 @ 18:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0