Cristals in your eyes show me what you think

Hej underbaringar!

Idag har hela dagen tillbringats i stallet, och med det så menas tävling. Ojojojoj gick villt. Nu på kvällen ska jag försöka få med mig nån och träna och efter det fixa lite inför skolan och bara ta det lugnt. Håller på att ladda hem en film som heter fired up som verkar lovande. Chilligt. Imorgon hoppas jag väskan jag beställt kommer, min nuvarande håller på att falla sönder haha och inte nog med det utan också färgar av sig på min vita jacka. Så den får gå in på kemtvätt snart! yes nu skrev sara att hon kunde hänga med och träna så hurtig som hon är. Går och gör mig iordning för det nu, puss j


finis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0