det svåra är inte att börja, det är att fortsätta

Tänker börja sätta igång och blogga mer sen när skolan börjar hade jag tänkt! Nu blir det lite som det blir. Gick upp klockan nio idag för att jag skulle befinna mig på friskis vid tio och möta upp sara. Tränade där till tolv ungefär för att cykla hem till en behövd måltid! Glömde säga att jag fixade ett friskis kort igår också. Har börjat ta tag i träningen nu igen, ska försöka mitt bästa och hoppas på att lyckas den här gången. Kanske ska iväg imorgon bitti igen och träna, vi får se! Lite bestämt har vi nog imorgon iallafall, på kvällen ska vi hem till kellan och käka lite för att sedan nog åka någonstans. Härligt. men nu måste jag sova, puuss j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0