Drunk words are sober thoughts

Kom nyss hem från Evelina. Vi var ute och gick med lilla Eddie så fick lite träning idag iallafall haha. Nu ska jag duscha, kolla på vampire diaries och sedan gå och lägga mig. Ny skol vecka imorgon, och med det ingår so-prov och fysik inlämnings uppgift. Dock är mitt huvud fortfarande inställt på lov. Men men, får bara ta och räkna ner till sportlovet! Annars så ser jag fram emot att evelina lovat att göra frukost åt mig imorgonbitti. Så klockan sju vandrar jag hem till henne. Jag bor ju på landet så är van att gå upp 3 timmar innan skolan börjar för våran buss
Vi hörs imorgon, godnatt alla fina! puss miccis.
sexyyyyyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0