I'll be waiting

Kom hem med ett litet inköp idag. Nämligen en väska som jag tror jag kommer använda mycket! Tog lite bilder på den i onödan, för min  mobil funkar fortfarande inte att ladda upp bilder till datorn från. Kanske får sota nu för att jag tappat den så många gånger hehe. Men letade fram en liten fin bild på väskan från google istället! Nude skorna från inlägget nedan tänker jag nästan slå till på och beställa så fort det går, skulle vara väldigt fina till väskan i sommar/vår. Börjat älska den färgen nu till våren, vet inte varför men känns fräscht liksom! Matchat till en klarblå färg, mums.  Nu ska jag se om jag ska beställa eller inte, ha det jätte bra! puss julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0