Inköp| stockholm

Tjoho där hemma. Kom precis hem från en dag i stockholm med familjen. Började med lite shopping och lunch, avslutade sedan med balett på operan. Usch haha. Hittade lite saker jag tog med mig hem, två halsband, ett par jätte söta trosor, ett par skinnhandskar eftersom jag lyckats slarva bort mina och en super fin klänning från samsoe samsoe. Hade tagit lite bilder på de med kamera den här gången men nu visar det sig att det är datorn det är fel på. Hittade inte bild på allt heller på deras sidor utan här är allt förrutom ett till halsband och allt här i fel färger hehe. Bilderna blir lite som de blir. Men kanske bättre än inget? Juste mina skor jag beställt kom igår! Var precis så jag trodde och passade perfekt :D En sak ur världen. puss j

Samsøe Samsøe Tina Dress
klänning från samsoe samsoe, I mörkblå färg med lite beiget mönster i-nk

Stamped leaf Collar Necklace
-Accessorize
SHADOW BUTTERFLY CHIFFON BRIEF
Urgulliga trosor, dock i blå med vita prickar- accessorize
Knotted Bow Leather Glove
Skinnhandskar bruna- accessorize

+halsbandet- också från accessorize


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0