Jag har stirrat klart i spegeln, för vem blir inte ful i 60 watts ljus?

Hello. Dagen har varit än av de bättre. Förutom att jag fick reda på so'n att det heter hakkors och inte hatkors. Men livet går ju vidare för det kan man ju säga. Älskar att min klass är så glada och blir så himla glad av att vara med dom. Något jag kommer sakna när vi skiljs åt är hur man verkligen kan vara sig själv med dom. Annars så har jag skrivit av ett so prov, känndes okej endå! Skönt att ha det gjort. Nu ska jag tvätta ur min hårinpackning. Fixa ansiktsmask, avokado och vampire diaries och mysa i en ny bäddad säng. Sedan sova tidigt, skolan gör mig alldeles för trött och jag börjar inse att jag inte kan vara uppe till två varje dag och gå upp klockan sex.. Glömde säga att jag tillbringade tid med min bästa idag också. Viktoria alltså, vi åt och sov haha. Stabilt, hör senare!
Love miccis.


Hon ba köttar glass.

Kommentarer
Postat av: Anonym

är de ni som är med på de nya skvallerbloggen?

www.uppsalasgossips.blogg.se

2012-01-19 @ 19:54:22
Postat av: tove

porr....

2012-01-19 @ 20:42:32
URL: http://absolutaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0