Jag tänker för mycket på dig

Helloo, kom precis på en sak. Jag är så himla glad :) Har igentligen ingenting i mitt liv att vara nerstämd av, och ska inte låta någon göra mig ledsen eller sur heller! Fin dag annars i skolan, de värsta var lixom att lärarna satt upp en dörr så man inte kan gå inomhus till dom olika enheterna. Så då får man gå ute i regn och snö. Fick också en bok i huvet av någon idiot man tackar och bockar för det. (Och ja, jag vet vem du är.........) Men till och med det överlevde man! Har kollat på vampire diaries, pluggat lite engelska till provet på onsdag och nu ska jag ta en dusch fixa ansiktsmask och sedan brun utan sol. För övrigt hade vi något sorts spanska prov idag, viktoria & jag har verkligen hittat de där med att använda google translate och samtidigt låssas skriva på pappret.
LOVE miccis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0