Maybe I don't believe in you after all

Hej finisar! Första skoldagen sen lovet är avklarad då. Inget speciellt sådär, kul att träffa de underbara klasskompisarna igen men annars njaa. Skulle klara mig utan skolarbete en ganska så lång tid till. Efter skolan åkte jag och aramis till friskis och var lite hurtiga och tränade i några timmar. Sen dess har jag bara varit hemma. Går runt och Väntar på min väska och skor som jag beställt som aldrig kommer, åhh! men snart så. Vi hade fått en fråga om vi skulle ha lång eller kortklänning på oss på balen så kan lika gärna besvara den nu! Jag tänker ha en kortklänning och ganska så säker på hur jag vill att den ska se ut! Frågan nu är ju bara om man kan hitta en sån liknande någonstans.. Får börja checka runt redan nu! Tänkte fixa ett litet inlägg med några fina accessoarer nu också om jag hinner. puss j


gammal bild, men körde på en sån här ultra skön knut idag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0