men det kändes okej

Otaggad på att blogga nu när det inte går och lägga över lite bilder. Så kommentera vad ni vill att jag annars ska blogga om om ni vill ha mer läsning! Precis som miccis så har jag varit på möte idag jag med. Kommer nog köra lite filmtittande ikväll eftersom jag börjar tio istället för halv nio imorgon. Det är i såna ögonblick som man verkligen blir glad för en liten sak! Känns väldigt underlättande haha. Väskisen kom idag och ja hur ska man besrkiva den. För f så! Väldigt fin verkligen. Sara beställde en likadan fast i helsvart och har svårt att bestämma mig om vilken som va bäst men den här kommer passa fintfint till min jacka. Så toppen. Ska även försöka få till et liten gym tid imorgon också. Men nu ska jag återgå till fimlen! puss j


bild från i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0