Sommartider

Halloj! Beställde precis skorna, de blir bra de. Hämtade ut mitt iphoneskal på posten idag också som åkt ända från hongkong haha! Det var iaf jättejätte fint så tack så jätte mycket syster ♥ Annars har jag väl bara legat i soffan hela dagen , sov ända till elva som är väldigt mycket för mig. Min längsta tid jag sovit till är nog halv tolv och det var nu efter nyår. Börjar slösa bort dagarna! Nej då men såg sista harry potter filmen idag också,shit vad bra den va, kommer sakna att det inte kommer någon mer film, åh kommer inte klara mig. Tänk ändå hur många generationer filmerna kommer ses i, och vi var de som växte upp med de. Helt klart mina favorit filmer! Nu ska jag  snart ner och käka, ha det fint! puss j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fäger gillar du mest? Lägg upp outfits!!!

2012-01-05 @ 17:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0