Svar

Vilken skola och linje funderar ni på att välja?

Miccis - Lutar mot Jensen eller Thoren. Mest för att jag känner folk där och att båda ligger på stan så det är lätt att komma dit. Och på jensen blir det nog sam-beteende eller juridik. Thoren så står det mellan business programet eller communication!

Julia - Jag funderar just nu på lite olika linjer. Det står nog mellan IB programmet på katte eftersom jag vill bo i usa eller iallafall ett engelsktalande land så fort jag får och just nu inte är så bra på engelska hehe. Frågan är ju bara om jag kommer orka det och om jag ens kommer in. Annars ekonomi-ekonomi eller ekonomi-juridik på antagligen lundellska! Kram :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta Thoren (business programet!!!) bästa :)

2012-01-09 @ 14:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0