The innecent always win

Hejhej hörni.
Ska inte ljuga, har tröttnat HEEELT på att blogga. Får se hur jag gör men verkligen ingenting jag känner för att skriva om heller. Imorgon är det uteidrott men lekar i skolan i snön, topppeeen.= snö överallt haha! Men tur att det är sista lektionen iallafall :) Åhh längtar så jävulskt mycket till våren nu asså, vill bara att värmen ska komma. Och så gör den inte det :PPppppPPppp Nej men åh hatar när det är kallt är bara obehagligt, kommer lätt bo på i ett varmt land när jag blir 18! TAGAAAA. Men vad vill ni att vi ska blogga om? Kläder till våren från affärer? Våra dagar ? tips? Nått helt annat? kommentera hörniii! Juste ska åka till stockholm på fredag för att checka södra latins öppethus där, åh vad jag vill gå í stockholm! Åker väl dit med cissi antagligen. Så måste börja kolla upp lite om skolan nu, ha det bra! puss j


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du bra betyg? Södra latin är en an Stockholms fyra innerstadsskolor vilket gör att intagningspoängen är sjukt hög. :)

2012-01-25 @ 09:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0