The moment you want to stop

Hejhej!
Kom precis hem från Stockholm med Cissi efter att ha varit och kollat på öppethus och tagit ett fet mål med hamburgare. Hade fått en fråga om jag hade bra betyg eftersom det är hög intagningspoäng där och det kan jag säga att jag har inte värsta Hanks dåliga faktiskt eller är onöjd.. Men ska söka till teater där isf, vilket gör det kanske ännu svårare men då går DRT inte lika mycket på betygen fast ska förbättra mig jävligt mycket den här terminen ändå! Skolan verkade verkligen som om en skola för mig, åh vill gå där den var perfekt. Dock är det hur många som helst som söker så chansen är väldigt lite. Att man blir antagen men man kan ju alltid försöka, har ändå en back-up plan! Nu tänkte jag ta och äta lite kvällsfika, ha det bra! Puss j

Lite bilder från idag, halsbandet köpte jag en snabbis inne på station, sjukt billigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0