They're going to judge you regardless, so you might as well let them judge you for who you really are.

Hej, kom precis hem från att varit på gymet och pumpat mig själv lite. Haha driver, kan ju inte direkt säga pumpa när de enda jag gör är att trycka emot på de där maskinerna och ha på lättaste vikterna typ. Sen sprang jag lite på bandet och körde crosstrainer. Skulle kunna fortsätta skriva maskinerna jag använde men tvivlar på att ni tycker det är så intressant! Nu ska jag iallafall duscha och sedan till stallet. Hoppas på mycket fika.. ;)
Pusss miccis.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni två är helt perfekta typ? Hur håller ni er så vältränade eller har ni alltid vart smala :p kan ni ge tränings tips och typ vad man ska äta osv?

2012-01-16 @ 20:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0