Let's just fall in love agian

Börjar med att säga att jag har världens finaste vänner. Och ni kan verkligen ta åt er, ni betyder så otroligt mycket. Iallfall, dagen gick fort. Det enda vi pratar om i skolan är nationella känns det som. Har världens oro inför det men hoppas att det inte är så farligt. Annars så har vell dagens underhållning varit Sofia som somnat på varenda lektion. Man undrar ju vad hon har för sig på nätterna, för uppenbarligen sover hon inte iallafall..

Efter skolan följde Viktoria med mig hem iallafall, vi sov. Hon åkte hem för ett tag sedan och nu sitter jag och kollar på Vampire Diaries. Snart kommer mamma hem med mat, det blir bra det! Hörs senare puss m.


Kommentarer
Postat av: Linda

Miccis, jag oroade mig också jättemycket gör nationella, men de va helt onödigt för de var inte alls så farligt :) ta de lugnt bara så klarar du det galant :) puss

2012-01-12 @ 22:38:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0