You cant blame gravity for falling in love

Lördagar som denna är inte okej. Inga planer igentligen, så har försett mig själv med för mycket godis, vampire diaries och två stycken duntäcken. Så med för mycket att tänka på låter jag kvällen bestå av det. Har inte mycket att säga, är uppe länge på nätterna. Villket gör att jag sover bort hela dagar. Därför finns inte så mycket att skriva om heller. Men idag gick jag iallafall ut på en liten promenad för mig själv, med hörlurar på högsta volym och bara tänkte igenom allt riktigt noga en gång till. Kan vara bra ibland. /m





Kommentarer
Postat av: tove

http://absolutaandersson.blogg.se svarat på frågestunden :)

2012-01-08 @ 18:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0