When you judge others, you don't define them. You define yourself.

Idag tog jag ett bussen hem. Duschade, vilket kan varit det bästa på hela dagen.
Sedan sov jag ett litet tag innan det bar av mot nya festligheter hemma hos Isabelle, som fyller 16!
Grattis till henne, världens bästa tjej!
Åt tårta och sånt trevligt. Dock spelade min mobil sina sista noter i hennes hall, där den lite oväntat ramlade ur fickan ner på sten golvet. Glaset består nu av sprickor..
Sedan hem igen, somnade det första jag gjorde. Och vaknade för ett tag sedan igen..
Har helt vänt på dygnet, somnade klockan nio igår. Ska iallafall försöka sova nu, upp tidigt imorgon och träna!
Love miccis.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0