SVAR

Anonym om Som vi nånsin haft:

Vilka skolor/linjer funderar du på och varför? vad talar för och vad talar mot?


Svar: Jag funderar nog mest på  fyris, lundellska eller celsius med inriktningen ekonomi-juridik.  Tycker att alla nog skulle passa mig, lärarledda lektioner och så, kommunala. Så därför valde jag de just om man inte vill åka alltför långt eller gå på nån fri skola. Lite svårt med för och nackdelar och så men nackdelen på celsius är att man då ska ta en profil och så försvinner individuella valen som man skulle kunna haft ett ämne man får poäng i till högskolan. Nackdelen på lundellska är väl att det är ganska långt och inte så jätte fint. Nack delen på fyris är kan ske att det går så många där och nog ofta kan vara lite stökigt, fast vad vet jag :) Annars verkar alla ha bra linjer och skola iöverlag! Kram :) /j


Kommentarer
Postat av: becca

jullbull, du kan fortfarande välja annat än spec idrott :) Man kan utöka i princip hur mycket man vill bara de passar med schemat :) Så om de är någon speciell kurs du vill läsa kan du ändå välja till de :)

2011-11-20 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0